Apartmani Beograd - Česta Pitanja

Apartmani Beograd, Imate li pitanja? Kontaktirajte nas.

Mi znamo da postoji veliki broj firmi za iznajmljivanje apartmana, i zato je vrlo važno za nas da budemo što transparentniji za vas, da vam pružimo sigurnost koja vam je potrebna pri donošenju odluke da rezervišete smestaj u apartmani Beograd - Rakoc. U tom cilju, napravili smo našu kontakt stranicu, i odeljak sa najčešćim pitanjima, koji će vam dati širi uvid u poslovanje firme apartmani Rakoc.

Zašto apartmani Rakoc?

Apartmani u Beogradu - Rakoc nudi ekskluzivni izbor apartmana. Strogi centar grada je prostor u kojem poslujemo: Naš tim će vam pružiti sve potrebne informacije, uputiti vas kako možete da doživeti grad kao lokalni stanovnik . Apartmani Beograd Rakoc

Da li je usluga čišćenja uključena u ukupnu cenu?

Za sve stanove završno čišćenje i sedmično čišćenje za duže boravke je uključeno u ukupnu cenu. Ukoliko se želi dodatno čišćenje stana to je navedeno u uslovima za svaki stan u opisu (nakon što ste odabrali datume).

Da li stan Uključuje posteljinu i peskire?

Da, svi naši apartmani uključuju posteljinu i peškire (jedan set peškira po osobi: 2 za kupanje i 2 za ruke). Možete zatražiti dodatni set peškira za 5 € po setu. Molimo raspitajte se pre dolaska i potvrdite da li vam je ova usluga potrebna.

Da li je internet uključen u ukupnu cenu?

Svi stanovi imaju WiFi / ADSL internet što i piše u opisu apartmana. Takodje piše u opisu da je internet besplatan a obično je besplatan i dodatni servis.

Da li su dozvoljeni kućni ljubimci u stanovima?

Beograd Apartmani Rakoc ne dopuštaju ljubimce u apartmanima.

Kako mogu kontaktirati Beograd Apartmani agenta?

To je vrlo jednostavno. Možete nas kontaktirati putem: Telefona: +381 64 336 5035 / Skype: -------------- E-mail: rakoc.rs@gmail.com

Da li je moguće da se organizuju skupovi / društveni susreti u stanovima?

Ne, biko kakvi skupovi / društveni susreti su strogo zabranjeni u stanovima i zajedničkim delovima zgrade. Klijent je duzan koristiti stan samo u svrhu za koju je iznajmljen ( kao smestaj ).

Da li je maloletnicima dopušten najam stana?

Ne, maloletnici moraju biti u pratnji odrasle osobe to jest svog zakonskog zastupnika. Takodje, neki od naših apartmana zahtevaju minimalnu starosnu dob da bi mogli iznajmiti apartman ( npr. vise od 35 godina ).

Plaćanje: Da li je u konačnu cenu ukljucen PDV / ostali porezi?

PDV je već uračunat u cenu. Boravišna taksa u Beogradu nije uključena u konačnu cenu što možete pročitati u uslovima. Ako ste u bilo kakvoj nedoumici možete nas kontaktirati direktno za više informacija. Beograd Apartmani Rakoc

Hoću li morati platiti depozit?

Svako oštećenje u stanu uzrokovano tokom vašeg boravka će se naplaćivati. Zavisno od stana depozit se naplaćuje u gotovini ili sredstvima na kreditnoj kartici. Ove informacije će biti u opisu apartmana.

Mogu li platiti bankarskim transferom boravak?

Normalno, moguće je plaćanje bankarskim transferom. Ako želite platiti bankarskom doznakom obratite nam se kako bi vam prosledili upustvo.

Poništenje ili otkaz rezervacije Kako mogu otkazati rezervaciju?

Ako želite otkazati rezervaciju, morate nas obavestiti e-mailom na: rakoc.rs@gmail.com Morate dobiti odgovor o otkazu. Otkaz ne moze biti obavljen telefonom.

Šta će se desiti ako otkažem rezervaciju?

Otkazi podležu pravilima kako je navedeno u našim online uslovima. Ako je rezervacija blagovremeno otkazana naknada će biti vraćen natrag kao što je primljena ili na bankarski račun. Ako otkazni rok nije bio odgovarajući, iznos će se naplatiti sa depozita kojom je rezervacija napravljena.

Rezervacije: Kako mogu napraviti rezervaciju?

. 1. Proverite dostupnost: Na našoj web stranici potražite raspoložive apartmane odabirom datuma / broja gostiju preko forme u gornjem levom uglu ` pretraga apartmana'.
. 2. Odaberite željeni stan: dobićete prikaz cene za vaš boravak. Možete videti pojedinosti apartmana pritiskom na 'detaljnije'. Možete rezervisati apartman pritiskom na 'Rezerviši'.
. 3. Napišite svoje lične podatke: Obrazac će biti prikazan za odabrani stan ukazujući na cenu i depozit u slučaju da postoji potreba.
. 4. Plaćanje unapred ( ako je potrebno ): U slučaju da je potreban depozit to će biti naznačeno ispod cene. Za sve rezervacije će se tražiti podaci kreditne kartice, cak i ako ne postoji potreba za depozitom.
. 5. Potvrda: Kad se jednom popuni i posalje forma za rezervaciju, uključujući i podatke o kreditnoj kartici, stranica potvrde rezervacije će se pojaviti sa pojedinostima Vaše rezervacije i brojem rezervacije. Takodje ćete primiti obrazac potvrde putem e-maila.

Kako mogu proveriti da li je stan slobodan za željeni period?

Na našim web stranicama, tražite raspoložive stanove odabirom datuma / broja gostiju preko okvira u gornjem desnom uglu "pretraga za dostupnost".Apartmani Beograd Rakoc

Kada ću primiti obrazac potvrde na e-mail?

Vi ćete dobiti svoj obrazac potvrde e-mailom tek nakon što se dovrši postupak rezervacije. Molimo takodje proverite neželjenu postu ako ga ne možete naći!

Gde mogu videti adresu stana?

Adresa stana je predočena na vašoj potvrdi, kao i druge bitne informacije za vaš boravak, kao mobilni broj kontakata, check in / out informacija, posebne usluge s linkovima na našu web stranicu i, itd.

Dolazak i boravak u apartmanu: Gde ću primiti apartmanske ključeve?

Predstavnik Beograd Apartmani - Rakoc će vas dočekati ispred stana u unapred dogovoreno vreme. Za neke apartmane check in u poslovnici ( ako je to slučaj, to će biti naznačeno na obrascu potvrde u delu dolaska ).

Do kada mogu ući u stan?

Vreme će biti naznačeno na obrascu potvrde.

Šta trebam preduzeti ako kasnim pri dolasku?

Na dan dolaska ako kasnite treba pozvati navedeni mobilni telefonski broj. Ako želite promeniti svoju rezervaciju na vreme, možete nas obavestiti nekoliko dana ili više pre dolaska tako što nam možete poslati e-mail: rakoc.rs@gmail.com

Do koliko sati moram napustiti stan?

Normalno check out vreme je 12:00. Medjutim, to varira i bice jasno naznačeno na obrascu potvrde.

Mogu li odložiti moj prtljag u apartmanu na mom odlasku?

Ako želite odložiti svoj prtljag u stanu nakon 12:00 morate nas nazvati pre check out kako bi vam to omogućili ( što je vezano, za dolazak na taj dan ili ne ).

Ako imam problem za vreme mog boravka u apartmanu gde treba zvati?

Trebali bi nazvati mobilni telefonski kontakt broj kako je navedeno na obrascu potvrde.

Ja putujem s bebom, da li u stanu postoji dečiji krevetc i stolica?

U slučaju da vam je potreban bebin krevetac i stolica molimo vas da nas obavestite prilikom rezervacije ( u dodatne informacije 'odeljak ili pre dolaska putem e-maila: rakoc.rs@gimail.com Imajte na umu da, ako je potrebno više od jednog krevetca ili stolice molimo vas da to naglasite (kontaktirajte nas za više informacija).

Je li usluga spremačice uključena tokom boravka?

Obično postoji usluga čišćenja za boravak nakon 7 dana ( za rezervacije do 7 dana usluga čišćenja i promene posteljine / peškira nije uključena u cenu. Za boravak od 7 + noći usluga čišćenja i promena posteljine / peškira je uključena ). Molimo kontaktirajte nas za više informacija.